Skip to content
27 november, 2015 / stickarn

Allting har sin tid, skrev jag visst sist

Detta bildspel kräver JavaScript.

Oj oj oj hur fort tiden springer iväg, jag ser att sist jag skrev var den 1 juli 2014 och jag var nybliven pensionär. Det jag inte visste då var att jag skulle bli änka 11 dagar senare och ytterligare 14 dagar efter det skulle min gamla mamma sluta sina dagar.

Ja så kan det bli och det är tur att vi inget vet i förväg. Tiden efter har varit lärorik, minst sagt, men det har gått och det har gått bra. Det är väl så att man aldrig slutar att växa. Nu går traktorkörningen riktigt bra och jag har blivit en snidare på fönsterrenovering.

Stickningen då och spinningen? Jodå de är som vanligt både livräddare och rent nöje. Spinningen har utökats med några sländor och jag deltar också i ett härligt spinngäng utanför Sundsvall.

Bara så här i all enkelhet får jag servera lite bilder från senaste året

 

 

2 kommentarer

Kommentera
  1. Josef Boberg / Nov 27 2015 21:33

    Jo… – det är nog rätt bra att Wi ej vet så mycket om vad som skall hända = det är spännande !

  2. Tomtan / Feb 14 2016 23:33

    Underbara bilder!!!!

Kommentera

